About

This is an example of a page. Unlike posts, which are displayed on your blog’s front page in the order they’re published, pages are better suited for more timeless content that you want to be easily accessible, like your About or Contact information. Click the Edit link to make changes to this page or add another page.

Advertisements

One thought on “About

  1. Hola mi nombre es Marino y desde que soy niño he tenido acceso a computadoras y teléfonos. Recuerdo que mi regalo de 11 años fue un celular y desde entonces me volví un poco adicto a los juegos de video online y a las redes sociales, se volvió mi hobby y mi afición.

    Las escuelas a las que asistí eran muy estrictas y mis calificaciones fueron considerablemente afectadas por mi hobby, al igual que la relación con mis compañeros. Es por eso que puedo dar fe de la influencia que las redes sociales pueden tener sobre una persona, no sólo lo positivo sino lo negativo. He creado este blog con la finalidad de compartir mi conocimiento; el cual, ha sido ampliado con experiencias de mis amigos y la información que he ido recolectando y que me ha ayudado ahora que ya estoy en la universidad. Espero que les ayude y comentemos al respecto.

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s